Wijziging openingsuren team Klantenbeheer

  • 18 april 2017

Sinds 1 januari 2016 staat het team Klantenbeheer klaar voor alle vragen over de OVAM en haar activiteiten. De medewerkers beantwoorden de vragen die binnenkomen op het algemene OVAM-telefoonnummer (015 284 284) en op de verschillende bodemlijnen (015 284 458, 015 284 459, 015 284 137 en 015 284 138). Ze handelen ook de mails af die toekomen op info@ovam.be en bodem@ovam.be. In 2016 ging het over 35 000 telefoons en 6500 mails. De meeste vragen komen van de notaris, makelaar en bodemdeskundige en gaan over de inhoud en bruikbaarheid van het bodemattest en de overdrachtsverplichtingen in het kader van het Bodemdecreet. Ook landbouwers nemen vaak contact op met het team, met vragen over de subsidieregeling voor silobanden.

Het team Klantenbeheer is voortaan bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 16.30 uur. Op vrijdag is de dienst bereikbaar tot 16 uur. Om aan kwaliteitsverbetering te kunnen doen, start het team op maandag om 10 uur.

Meer info:

www.ovam.be/contacteer-ons